1 Let's Get Local : de omgekeerde marktplaats - Let's Get Local
Let's Get Local

Let's Get Local : de omgekeerde marktplaats


Ik heb een idee   Bekijk de campagnes


Let's Get Local : de omgekeerde marktplaats

Maarten Klop van Local2Local was host van de dag en luidde de lancering in van Let’s Get Local: de omgekeerde marktplaats voor duurzame producten. De boer maakt wat jij wenst en jij betaalt wat hij nodig heeft. Door samenwerking tussen boer en klanten creëren wij waarde voor iedereen.

Mark Frederiks: "Om het doel van 25% (lokaal) te halen, vinden wij dat wij productie afhankelijk moeten maken van de vraag, deze direct aansluiten op de behoefte van de Amsterdammer, die het liefst lokaal voedsel eet en daarmee investeert in zijn directe leefomgeving. Om dit te realiseren lanceren wij vandaag het platform letsgetlocal.nl. Op dit platform kan een boer eenvoudig een product- of teeltwens aanmelden. Bedrijven en consumenten maken deze wens werkelijkheid door een aankoop op de toekomst te doen. Er ontstaat een product met alleen maar winnaars. De klant krijgt het beste product en de boer de mogelijkheid om te verduurzamen.” Je kunt direct meedoen door een bestelling te plaatsen of een bijdrage te leveren via onze omgekeerde marktplaats op www.letsgetlocal.nl!

Roep vooral ook anderen op om mee te doen! Gebruik daarvoor de tags #letsgetlocal #local2local.

Met dank aan:
Boeren van Amstel | ProeVkantoor | Groene Hart Coöperatie | Vereniging Flevofood | Local2Local | Grounded | Amped | Eurest | Gorillas | Gemeente Amsterdam | Hello Zuidas | Hogeschool van Amsterdam | Impact Hub Amsterdam | CIRCL | Taskforce Korte Keten | Provincie Noord-Holland | Provincie Flevoland | EIT Climate-KIC | TU Eindhoven | FoodLogica | Instock | Wij.land | Dm00 | Stelling van Amsterdam | Dapper Texel | Yes and More


Ga een pagina terug